torsdag 24 december 2009

GUL JOD :-D

då var den här, julafton!

började känna av julstämningen igår redan då det var skinkprovning och ärtsoppa hos mor & far i Kevinge. Väl hemma igen och fullkomligt slut efter slutspurten på jobbet var det knappt jag orkade slå in klapparna och dricka upp glöggen innan jag slocknade - men det var det värt! Med ännu mera halsont vaknade jag imorse av väckarklockan och tyckte lite mindre synd om mig själv när jag fick paket till teet i soffan :-) å så fina paket också! tack älskling


för att inte köpa julklappar lyckades vi ganska bra!


frukostmys vid granen


min finafinaFINA lila iPod :-D

Till lunch landade jag och bror i Kevinge och Fredrik tog sin tillflykt till Uppsala och sin familj. Efter en liten jullunch gick jag och pappa till Mörby och mötte Brita. Det var väldigt skönt med lite luft och härligt att se sina gamla barndomsmarker igen, snöklädda och vackra :-)
Kom hem lagom till slutet av Kalle och lite fika innan kvällen påbörjades.




gottgottigottgott


Anders gjorde tilltugg till kaffet, skitgoda små chokladdoppade jordnöt/marsipan-bollar. MUMS!


Peter hoppade in som jultomte och hjälpte dessutom gladeligen till med själva paketöppnandet.

underligt ibland hur snabbt den här dagen förlöper... folk hetsar i typ en månad för denna enda dag som egentligen är som alla andra. Lite mer svårsmält bara.

God fortsättning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar