söndag 6 mars 2011

jobbsöndag!

för första gången på väldigt länge blev det jobbsöndag för mig. Lördagen visade sig bjuda på skadad personal på akuten så istället för att sluta klockan tre, blev det jobb till klockan fem. Faktiskt riktigt roligt med lördagsdrag! Hemma blev det hemgjord pizza med lite rödvin innan Fredrik visade The Big Lebowski - jäkligt bra för övrigt!!

Söndagen blev som sagt första jobbsöndagen sen hösten 2009 och då enbart tre timmars gästspel mitt på dagen. I det underbar vädret inledde jag dessutom vårsäsongen med att gå till jobbet! Jäkligt skönt även om jag stundtals trodde jag skulle ramla o slå ihjäl mig och förbannade att jag glömde (lämnade) mössan hemma! :(
Tog en även en rask promenad från jobbet - dock med gymet som mål. För att hinna dit i tid plockade Fredrik mig i rondellen vid Skanstullsbron. Stod 5 km på löpbandet & det kändes riktigt bra. Inte lika bra att det var 7 februari jag var där senast.... men nu tar vi nya tag!

Sushi, popcorn, te, solsidan och lite Bond är ledorden för kvällen.

Imorgon väntar morgonmöte om Ringen Centrum & dess öde - säger bara Boultbee... Sen är det tisdag och vanlig jobbdag som kröns av träning! annat att se framemot denna vecka: två dagars BCmöte, öppet hus firande av Roffe & sen... ... är det nåt som tydligen händer på lördag... men det återkommer vi nog till!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar