måndag 12 mars 2012

hipp hipp HURRA jag!






Så var det då måndag, min dag.
Ålder är väl kanske nåt man slutar fira när man fyllt t-r-e-t-t-i-o men man kan se det som ett tillfälle att bli uppvaktad, kramad på, äta god mat, träffa trevliga människor... jag har väl hunnit med allt detta idag.
Började dagen med att besöka Gunnarsson och inhandlade tårtor till jobbet, en prinsess och en glutenfri choklad-dröm till Märta.
Möttes på kontoret av en suverän klockren presentpåse fylld av livets goda! tack fina crew!!!

Min dag har bestått av två timmars icke effektiv butikstid (jag fikade mest) två timmars lunch och tre timmars seminarium med enbart kvinnliga chefer om att vara chef i detaljhandeln. En bra dag helt enkelt :)
Avslutades med en SUVVERÄN piccata a la Milanese gjord av kärleken, självfallet serverad tillsammans med fem stoora röda rosor. Älskar dig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar