tisdag 30 juni 2009

sista dagen

idag jobbade jag sista dagen på Nybrogatan, det var ledsamt men längtar nu mest efter semester. den kommer på måndag och inte imorgon som tidigare planerat, jag ska nämligen jobba tre dagar på huvudkontoret :-)

Förra veckan blev jag uppringd av inköpschefen som önskade min hjälp några dagar, ska bli spännande att lära mig orderläggning och att se hur HK fungerar och lever... visserligen är flera av dem redan på semester men men, det blir nog strålande bra!

På lördag flyttas det! Hittills har jag flyttat den fina orkidén jag fick av tjejerna på jobbet, en timer, en kokbok och en blomma jag fick av chefen på lunchen igår.



en del av vårt finfina kök!! det fantastiska kaklet med svarta bänkskivor, SNYGGT!!
nu planerar vi garderober och försöker ragga bärhjälp till på lördag...

Imorgon blir det båttur med värsta båten till Bockholmen för middag med la famiglia - wonderbar!! :-D
nu ska här nattas //svettig sorti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar