torsdag 11 juni 2009

varmt

hur varmt är acceptabelt?! det är så varmt på jobbet idag så jag snart ramlar omkull... svårt att tänka är det också

var ute på lunchen, på jakt efter köksbänkar och diverse annat och sprang på det sötaste! :-D det blev helt sonika lite härlig spontanshopping, bild kommer ikväll. sötaste ödlan i underbar Gaudi-stil från Plan 1 (finns på www.planett.se under galleri/vårnytt -dock i fel färg!) påminner faktiskt mycket om ödlan i slutet av Gaudi-parken, den som sprutade vatten...

köksbänkar hittade jag faktiskt också, det är en jungel! Blir nog svart trots allt, sen är frågan om vilken kvalitet som bekostas... granit är förbannat läckert men gjuten laminat kanske aningen mer humant gällande priset. Kökskakel hoppas jag blir mosaik, har hittat en underbar små-bitad mosaik hos MosaikSweden som är skiftande i flera nyanser rött. Förbannat snyggt till svarta bänkar och vita luckor. :-D

Jag vill flytta nu! Kan någon annan packa för det kommer ta tid! OJOJ, jag hoppas mannen kommer hem med flyttkartonger imorgon, måste sätta igång snart.
Arbetsmoralen är låg, det är för varmt och det är bara två veckor kvar här, känns surt som f*n... men vem vet, jag kanske är tillbaka snabbare än snabbt!

läste just ut en UNDERBAR bok, "tillsammans är man mindre ensam" jag har streckläst (med paus för arbete och sömn) den denna veckan. FANTASTISK! den finns dessutoms om film så den ska ses så snart det går. LÄS DEN!!

varmtrött sorti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar