torsdag 29 juli 2010

ett sommarlov

mys med Hedda


bad på Väddö


jag tänker inte sammanfatta semestern eller sommaren för den är långt ifrån slut, jag tänker inte gå igenom den punktligt heller - det skulle vara föurnderligt trist. Men jag någon typ av bild av sommaren är på sin plats ...

körkortet inledde ju finfint :-D och resulterade i att jag självfallet körde till landet samma dag och möttes av skumpa ute på Östernäs med pappa, detta efter ett besök hos mamma på jobbet för att delge nyheten och äta bullar!


Sen har veckorna mestadels passerat i samma stil, vi har inte gjort något speciellt... solat, badat, ätit, druckit lite vin, umgåtts med familj och vänner, pendlat mellan Östernäs & Väddö och jag har dessutom hunnit va på KENT på Långholmen tillsammans med Marie. Vi har haft sommarfest också, en ruskigt blöt historia - efter sex veckor utan regn var det dags ... en dryg timme in i festen började det och slutade inte den dagen!

Jag har lekt med Hedda - som blivit så stor och fin (3mån) Lova - har blivit ännu större (6mån) och Harry som leder ligan, han är 9 månader och en stor glad kille. Eftersom jag är fullkomligt partisk så är ju Hedda sötast av alla !! ( om jag nu måste välja...)
väckelsemöte? sommarjam??
hur som helst trivsel i sommarregnet med Bosse, Eddie, Pappa Lars, Janne & George. Hur mycket regn än himmelen öste ut över oss så höll vi god min och rejält tempo. Är det sommarfest så är det!
pga den underbara uppkopplingen får det bli fler bilder senare.
Nu dags för loppis/antik-runda i Älmsta. i regn ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar