onsdag 15 september 2010

sjukt

ja det är sjukt! feber i torsdadgs som deckade mig hela fredagen men tönk så underbart det är med sömn och vad det kan göra... lördagaen var helt OK och jag tog det lugnt.
Men så kom måndagen och med den kom snuvan. med full kraft hade den intagit min kropp lagom till tioslaget och öppning... skickade hem min knäsvaga säljare och proppade i mig lite mer piller. Tisdagen bjöd på ännu tyngre huvud och krafterna tröt snabbt, man känner hur hela kroppen drabbas av tyngdlagen, pressas neråt inifrån liksom :(
Förkylning suger! Åkte hem och deckade direkt i sängen & sov några timmar och fick sen perfekt sjukmat: soppa! nyttig är den också (Tack Maria för receptet)

nerbäddad i soffan blev jag sen servad popcorn & Panodil-dryck - oväntat bra kombo faktiskt!! innan det var dags att somna igen och vaknade idag gjorde jag vid tolv !! jag har alltid varit bra på att sova men bara en sjuk Stina kan lyckas med det!! och dte är strax dax igen, orkar knappt hålla ögat öppet. suck

over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar