söndag 3 april 2011

Heddsonhäng





Lördagen bjöd på second hand i täby - vilket kanske inte var vad jag hade störst lust med bakis som gatan som jag var... men brorsan och Hedda lockade & faktiskt även möjligheten att göra ett & annat fynd. Dock hittade vi inget alls... massa massa folk och skoj att se vad Kyrkans Loppis i Täby är för nåt efter att ha hört Helena, Sanna & Camilla ränna där flitigt.


Älskade underbara Hedda var på strålande humör som vanligt och min colaflaska var allt som behövdes för att sysselsätta henne, sjukt glad!! dessutom lyckades hon hitta musik på min iPod som jag trodde var tömd... teknisk under helt enkelt!


Vi körde till Kevinge istället och bjöd MaPa på en spontanlunch. Vid tvåtiden var jag på plats i soffan och kunde kapitulera för min bakfullhet. Vaknade vid femtiden och traskade iväg till Konsum och införskaffade lite taco-grejor. En trött Fredrik hemma från Dustinmässan i Globen mötte mig hemma och det blev en segkväll med stor S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar