måndag 25 april 2011

Påskdagen & annandag påsk 2011


Hedda hjälper farmor med vårplanteringen o örtrabbatten


underbar utsikt och under duo i rabbatten












Söndag och påskdag och faktiskt dags för en löprunda!! tog gröna spåret och häpnade över värmen, den fantastiska naturen som sjuder av liv och höll på att göra på mig av rädsla då en havsörn flaxade loss två meter över huvet på mig. GRYMT!!!! :D


sen ändrades planerna för helgen helt när jag hux flux förflyttade mig till Väddö. där blev det ytterligare ett latmaskdygn med kärleken. söndagen rann över i en måndag och nu sitter vi hemma i stan igen med solvarma ansikten och njuter av kopp te. Den här långhelgen har verkligen laddat min energireserv. Tack kära familjen för helgen! ses nart igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar