söndag 28 augusti 2011

Finskor & Fluga - festen

det är galet men sant, festen har passerat!
Det har varit några veckor med ett jäkla mailande och planerande och sista veckan var helt enkelt ett litet litet helvete - för att kröna själva stressen över festen drog jag på mig feber och halsont som jag i semestertider jobbade mig rakt igenom. Dock hade jag styrt om lite i schemat som gjorde mig ledfig torsdag (dagen innan festen) samt själva festfredagen - mycket nöjd med den planeringen såhär i efterhand!

Fredag och festdags, alltför mycket ord om detta orkar jag inte. Jag hade en strålande kväll, den gick aningen för fort men tur var kanske det för trött var man lik förbannat... alla gäster var SÅ HIMLA fina och vår UNDERBARA personal för kvällen gjorde att detta gick så bra som det gjorde. Människorna, musiken, maten... what ca I say?! -SUCCÉ !

sägs att bilder säger mer än tusen ord så håll till godo.








Charlotte & Nina - magiskt matchade



älskade Pernilla & Anders i absolut finaste flugorna på hela jäkla Långholmen - ni ÄR så underbar!!


Sanna med sitt projekt: champagnetorn.

Jag vet vi var skeptiska Sanna, men du stred för detta. det blev skitsnyggt och du är grym!














Kolbrun, fina galna Kolbrun höll på traditionen och bjöd på en hel (jävla) liter OPAL.



Maria Krona får hederseloge för originell fluga!






Tomas, Tina & Peter - tre av våra superba gäst-DJs för kvällen.









Tina & Tomas banderoll - jag röstar för med banderoller här i livet!



jag tror ju att Martin & Fredrik hade klädmatchat kvällen till ära ;)

snygga är ni hursomhelst älskade ni!





även jag gjorde ett försök med det där med drinkar... succé såklart!


Svess & Kolba



två av våra fina personalflickor och Eddie - med flugan på sned

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar