söndag 6 september 2009

en fin helg på Väddö

de blev helg, som började bra!! ÄNTLIGEN!
Efter lunch bjöd mina finfina kollegor på (alkoholfri) skumpa och massa kramar, kommer sakna er knäppskallar!!


Veronica, jag & Stefan firade!

Från jobbet drog jag & Fredrik vår tillflykt till Väddö för att fira tre födelsedagar, plocka svamp umgås & äta god mat! Efter att jag somnade i soffan efter middagen blev det en tidig fredagkväll - men lördagen sen bjöd på strålande väder & båda frukost och lunch ute i solen



Tova degade inomhus

Jag, Fredrik & Anders skulle gå en runda med Tova men kom bara halvvägs pga all svamp...


Födelsedagsbarnen

Förrätten åts hos Ingrid innan det var dags för promenad hem till Brita & Roffe för varmrätt


Middagen avslutades med dessert, kaffe, avec & fotboll hos Ingrid. bra med motion!!

Robert var överlycklig i sosådär 93e minuten... vilket gjorde att han höll sig trevlig resten av kvällen! :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar