söndag 31 oktober 2010

fika hos Hedda m familj

söndag enligt kalendern, lördag enligt mig (eftersom jag jobbade lördag...) tiden ställdes om och en hel timme bjöds vi på! :)
tog en långfrukost med nygjord krusbärskräm - rensade frysen igår inför Fredriks hemkomst från landet och lammstyckningen. ringde sen och bjöd in oss till Hedda med föräldrar :)


jag och Hedda la en halvitmme på att närma oss kaninen och tycka den var skojig, till en början fick den fungera som trumma mest...


men närmre och närmre ett gung kom vi...


... & så plötsligt satt hon där! kan medge att hon inte ser helt nöjd ut, men det kan vara för att paparazzin betedde sig underligt & möjligen kan jag uppfattas som aningen creepy... :)


kryper gör man helst bakåt än sålänge & jonglerbollarna är bra leksak


kan greppa med en hand!! :)


och så tugga förståss, tänderna kliar!

Pernilla hade hittat en mössa för kommande behov som testades och den var rätt poppis!

underbara älskade lilla Hedda. gjorde mig väldigt glad att vi fick komma och störa er idag!! länge sen vi sågs och det är INTE optimalt, hoppas vi ses snart igen. Vi har ju en middag att bjuda igen :)
puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar