torsdag 21 oktober 2010

ny väska

i veckor - snarare månader har jag letat... jag tror jag hittade den idag. min nya väska!
fint uppställd bredvid svampen som torkas & i skenet från golvlampan. självfallet är det axelrem till också - annars skulle den gå helt bort!!
som vanligt föll jag lika mycket för fodret innuti som för själva väskan.
sitter för övrigt här ensam & fryser, dricker svartvinbärssaft, kollar på Niklas mat & sörjer min dator som verkar ha dragit sin sista suck :( dessvärre kan det innebära att jag förlorat alla bilder jag någonsin tagit sen jag fick min första digitalkamera. suck snyft & tycka synd om mig.

2 kommentarer:

  1. Snygg väska ! men du, bilderna i datorn måste gå att få fram ! The one & only Patrik brukar lyckas. Ska jag fråga ?
    mammAnn

    SvaraRadera
  2. tack! :)
    tror att den kanske ska en vända till bror Anders G... jag återkommer! :)
    puss o kram

    SvaraRadera