måndag 22 november 2010

måndagsdeg

måndag i verkligheten, söndag för mig. efter jobblördag njuter jag för fullt av min helg. Ser dokc inte fram emot söndagsångesten ikväll... men det blir ett senare problem.
Dagen skulle bjuda på Globens Sky View med Pernilla & Hedda men den bjöd på snö istället så jag blev kvar hemma. Har tvättat, städat, rensat, slängt, letat, pysslat, varit arg, glad, ledsen och skrålat har jag gjort - ikapp med bästa spotufylistan!

Tog desutom tag i mitt dataproblem, det betyder att i steg ett kontakta Anders Gustafsson, alltså Fredriks bror. Med några enkla tips har han nu hjälpt mig att spara ner alla mina bilder som låg på min craschade dator :D i ren glädje har jag nu fortsatt o spara musiken som ligger där och allt annat skojigt som jag annars aldrig får se igen! Tusen tusen massa tack till Anders för hjälpen - och "note to self: felsäkert läge är en bra grej!"

har dessutom tagit tag i projekt sticka mössa & med den här takten blir jag nog klar idag! :)




bruce på väg över
hepp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar