söndag 21 november 2010

pyssel hemma!

söndag och dagen för Gustavsbergsutlykt!! Vi följde med som support och extra ögon till Henke & Lisa och vi håller nu tummarna att alla tankar, förhoppningar och drömmar faller på plats under veckan och väntar med spänning på besked :)
efter vi travat runt i kylan i skogen bjöds vi på godaste räkmackan (ja, jag håller med!!) på Bistro Gustavsberg och ett besök på iittala outlet, ut därifrån kom vi med två ny kastruller, ÄNTLIGEN!!


på plats på spisen

Söndagseftermiddagen bjöd på en tur i Sickla för bla inköp av vantar till mig eftersom jag tappat den ena och lite nya stämplar och stämpeldynor... väl hemma igen har vi pysslat heeeeela kvällen. Till min stora glädje har ju även kärleken hittat ett kvällspyssel (bortsett TV o TVspel)


en Avro Lancaster skala 1:48


jag fortsatte i julkortens värld- ja det är GOD JUL på finska!


så koncentrerad o söt!


en liten glimt av min stämpel-hysteri. Kuverten är nästa steg.
snart kanske jag börjar stämpla på väggarna också - det är ju så roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar