måndag 25 maj 2009

en dag i Västerås

Idag har jag jobbat i Västerås!
Det blev frukost i bilen med kärleken eftersom även han hade lagt arbetet i staden Västerås idag -bra planering! Måndag morgon och trafiken genom Stockholm är ingen bra kombo och trots tilltagen tid för seg trafik blev jag tio minuter sen... men upplärningen flöt på bra detta till trots! Butiken i Västerås fick nya kassasystemet idag och jag var superanvändare och på plats för att lära och bistå personalen.

Imorgon ska jag träffa min chef & höra hur min framtid ser ut... inte speciellt spännande, mest skrämmande. Håll mig en tumme pretty please.
Fredrik står ute vid grillen och väntar på sällskap så jag ska väl kila ner och sörpla på en liten öl.

pöss

1 kommentar:

  1. Söta, Fina! Jag håller alla tankar hos dig idag. Det kommer gå bra. Det bara måste det. Oavsett vad så är du bra, Glöm inte det!!!! Kram från mig /Helenah

    SvaraRadera