torsdag 21 maj 2009

underligt

Vilka underliga vändningar livet har ibland... ett val, en händelse som kullkastar allt bekant, allt du vet och kan. En förändring som är lockande men lämnar dig fullkomligt livrädd.

Framtiden är verkligen oviss och helt tydligt inte bara jag som oroar mig. Inte bara jag som har en spännande livsomvälvande sommar ahead. Kanske är jag arbetslös snart, kanske ska jag plugga till hösten. Jag & Fredrik ska flytta ihop och hur kul blir det om vi bara har en inkomst... men allt löser sig! Härom kvällen låg jag ned-deppad över livets orättvisor och människors elakhet, idag är livet aningen lättare och behagligare. Sen har jag ju turen att ha en karl som klara mina ups&downs och som visar att hur förjävligt det en verkar så finns det kärlek, det finns vänner och familj som stöttar i livets alla finurligheter och skavanker. För det älskar jag er. PÖSS

1 kommentar:

  1. Du om någon klarar av det mesta.
    Jag är övertygad om detta
    Stark,envis,smart och med en massa humor.
    Om det ändå känns motigt finns vi alltid även
    om vi inte ringer varje dag och frågar hur det är / går ... Vi tror på dig.
    Kram
    mammAnn

    SvaraRadera