söndag 31 maj 2009

pust & stök

nu har jag sökt fyra jobb, dammsugit, tvätten torkas as I print. Jag har bestämt kvällsmat & ska strax handla, jag undrar dock om min älskade lever... han var på svensexa igår och jag har inte fått något livstecken idag :-S

ringde mamma, idag på mors dag! å blev lite avis, mor & far satt tillsammans med Grewins i båten på väg hem från Ingmarsö krog, lät förbenat trevligt. Här är det ju för varmt för att ens vistas på balkongen, lyxproblem måhända men varmt varmt varmt!
Imorgon ska vi ut & äta en-dag-försenad-morsdagmiddag, det ska bli väldigt gott och trevligt, har lyckats deala om schemat så jag kommer iväg innan sju, fem närmre bestämt. Blir nog nya kjolen på... & skorna, de blå. även de nya... ja jag vet jag ska inte-men det ÄR så roligt & bra för humöret och det behövde jag förra veckan, det var en tung vecka och jag hoppas vid allt vad ni må tro på att kommande veckan inte blir så hemsk som den har kapacitet till... hålltumme!

sitter i nya favoritshortsen, de små blommiga från lindex, känns exotiskt! lyssnar på Rufus & magen börjar kurra, inget svar från Fredrik, kanske har de simmat vilse?!
-nejdå, nu ringde han... lite sliten underligt nog. på plats i lgh i uppsala, kommer hitåt så småningom. Alltså dags att gå å handla, det blir kantonesisk kyckling med ångkokta grönsaker.

och chips!

sen måste jag till Helenah & hämta mina skor.
sorti!

1 kommentar:

  1. Apropå mors dag ....minst lika god mat som på Ingmarsö bjöds jag på av Stina & Anders dagen efter !
    Jättegott! Italienskt !!!!
    Vackra blommor därtill ! (ja Stina nästan allt det gröna är borta ) Tack sötnosar! Älskar er.
    Skön kväll och promenad hem från T-banan.
    mammAnn

    SvaraRadera