onsdag 28 april 2010

Nyöppning Ringen

Idag öppnade vi den nya fina butiken i Ringen!!!
Det har varit fullt ös bakom täckta fönster i bästan två veckor och igår tisdag var det sista rycket som avslutades med lite bubbel och sen middag på stan :-D
Jag har dessvärre varit krasslig med feber sen i lördags så tisdagen var faktiskt ett rent helvete att orka med men med maxgränsen för piller-intag tangerat så lyckades jag hålla ut.


det sista skruvas upp, märks, putsas, fixas & donas ... Sofie, Elin & Lin på plats


såhär fint bidde det! Butiken är klar för öppning men får ligga till sig lite till onsdag morgon 10.00





lite bubbel startade firandet. Malin, Lin, Lasse & Sofia snackade, åt chips, drack skumpa och trivdes. Till middagen fick vi sällskap av Ingela, Sofia, Josefine & Maria :-)
Vi käkade gott på Pelikan och hade väldigt trevligt dock kan jag erkänna att det absolut bästa med hela dagen var att få komma hem och slockna i sängen.
Idag onsdag öppnade butiken 10.00 och det har varit fullt ös hela dagen. Jag är inte helt kry och har blivit förvisad hem. Imorgon kör jag så mycket jag orkar i Ringen, ska styra upp kontoret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar