torsdag 29 april 2010

filmfrossa

blev tätt med film denna veckan...

igår såg vi äntligen AVATAR. Vi kom ju aldrig iväg på 3D bio så det blev blue ray hema istället. Jäkligt snygg!! lite för mycket enya-toner för min smak men den var oerhört fin, riktigt mysig rent av! Dock kan jag inte säga att jag blivit lika bitne som många andra - dessa filurer som vill vara en såndär blå varelse och bo i det magiska landet. Ska bli spännande med nästa film sen, ska tydligen utspela sig under vatten :-)

ikväll har jag sett The Wrestler. den har legat här sen mitten/slutet av mars så jag tänkte det var dags, ska ju tillbaka till lovefilm 9 april.... så läge för retur alltså! :-D
Den var tragisk o gripande, jag blev ganska arg på slutet, så onödigt!! Rourke var riktigt bra, kändes ju som många sagt att det ÄR honom det handlar om.

Får se vilka filmer det blir härnäst--- imorgon blir det jobb & Väddö för att vila upp.
over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar