onsdag 7 april 2010

härdsmälta

jag borde faktiskt plugga in 4rummaren inför morgondagens möte, jag borde korrläsa schemat jag spenderade hela dagen med att göra, jag borde sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon, jag borde kanske börja i någon ände... borde tränat också :-(

men inget av det där blir gjort, min hjärna har fått nog för idag. Jag kanske kan ta grupparbetet med hela gänget sen, söder & Ringen tillsammans, borde ju inte vara helt svårt för ledningen att acceptera. Fyra tjänster ska jag tillsätta, helst ska allt vara klart om en vecka, känns ju trivsamt. Sen blir det en veckas upplärning och sen är det dags att kicka ut dem i verkligheten direkt - in i elden :-D

Det är jättemycket jobb men väldigt roligt & idag har varit en bra dag med tjejerna, tror nerverna börjar ge efter lite nu, alla släpper ytterligare lite på gränser, trygghet, invanda mönster och spärrar - till det bättre alltså!

jag har lärt mig en gång på en coach-dag (tror det var i Glitters regi) att man varje kväll innan man somnar ska berömma sig själv för två bra saker man uträttat under dagen och ge sig själv en utmaning att jobba på eller förbättra/tänka på under kommande dag. Helt enkelt boksluta dagen. Jag gör inte detta ofta alls, men ibland kommer jag ihåg det och håller på någon vecka, ibland skriver jag till o med ner dessa saker i kalendern. Idag är jag stolt över att jag gjort klart hela schemat för båda butikerna med semestrar och allt tom. 31 augusti. Jag har dessutom idag galant klarat flera steg själv i att klara de nya rutinerna i kassasystemet själv. Fick tom beröm av ekonomiavdelningen för att jag fattade snabbt! :-)
Imorgon ska jag tänka på att få klart all korr. inför kommande intervjuer för Ringen, ska hela tiden ligga steget före!

tack & Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar