söndag 19 december 2010

Mammas dag

den femte december fyllde mina kära mor år & det firades med middag ute i Kevinge. Jag o Fred stod för förrätten - bruschetta - och gjorde potatisgratängen till mammas suveräna lammstek medan Pernilla & Anders fixade smarrig dessert -ananas o rom o grejor! Smarrigt!!! & MYSIGT!!!


Hedda & farfar Lasse :)


sjuuuuuukt skeptisk mot den blå muggen


man kan aldrig få för mänga leksaker på en gång....


pappa hade letat fram första albumet på Anders som bebis & likheter med Hedda jämfördes. Sen hittade jag bilder på mig sjlv och då var allt genast mycket intressant. Dessutom kollades inredning, kläder och dyl. in från 70talet. sjukt kul!!



kolla in bilderna på det fina gröööööna köket i Kevinge 1977


Finaste Hedda i stolta fasters famn!


alla samlade, saknas på bilden: Fredrik som fotar.


fina Majsan & Hedda


pappa o jag hänger på vår hörna


Fredrik fotonördar fram ytterligare en finfin bild :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar