måndag 13 december 2010

tomten kom tidigt i år ...

visst är det underligt att tomten såhär två veckor innan jul ser ut som Maria !!!? :)
En hel påse med skor drogs fram och tre par finfina gamla skor kommer förgylla min vårgarderob. hoppas att ett fjärde par (för stora för mig o för små för Maria kommer sitta fint på Pernillas fötter!) inte nog med skorna så dök en klänning upp också! allt detta kommer från Erics farmor, som inte längre är med oss. Tusen tusen tack Maria, Eric & farmor!


tre par välvårdade skor. blir nog en omklackning till våren :)


låga pumps med fint flätat mönster fram


klockrena svarta pumps med lagom hög klack för lilla mig!


lite cowboy-känsla i mönstret, superfina mörkbruna pumps, lite högre klack än de nadra bruna!


klänningen! satt helt perfekt på mig, jag är dock aninge skeptisk till kragen... den är dock bara fasttrocklad (stavas det tråcklad kanske....!?) för hand så jag ska testa ta bort den. Den kommer nog sitta FIIIIIIINT på mig i Rom i maj! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar