söndag 16 oktober 2011

underbara helg











 




det var lite i kallaste laget på landet när vi kom ut så brasa, filt, vantar, öl o tacos hjälpte mig att bli varmare. En tung vecka på jobbet avslutades på bästa sätt med brasa o kärleken i lugn o ro. somnade tidigt och var uppe och bakade frukostens bröd :)
efter en lugn o skön frukost smet fredrik till norrtälje och jag bakade kanelbullar, fikade i solen och pluggade lite new york-böcker. Sen blev det grillkorv till lunch, svamprunda i skogen och nybakta bullar till renset innan middagen förbereddes :)
För att kröna kvällen körde vi riktigt Alfabet och försvunna diamanten. Idag har jag kännt mig febrig o seg så jag har fått vila och äta pannkakor och här hemma blev det en smarrig svampsoppa på gårdagens fångst :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar