söndag 11 december 2011

3e advent




tredje advent och inte en snöflinga så långt ögat når. Blommorna och örterna på balkongen växer så det knakar och blommar!
Dessvärre är min kära fästman sjuk så söndagen är lugnare än lugnast och jag sitter i köket och bläddrar förstrött i senaste inköpet, boken GRÖNT. snyggt upplägg och massa massa recept, vet inte vilken jag ska börja i riktigt...

Igår var det fullt ös på jobbet och man är aningen trött därefter men jag klarade av en rejäl öl och lite gulasch i sällskap med Fredrik, Pontus & Johanna som dagen till ära var i storstaden på dop. Trevligt att träffa er igen, ber om ursäkt för att jag gäspade oavbrutet... :D

två veckor kvar till jul, trots tredje advent... två långa tunga hysteriska veckor på jobbet. skojigt är det, men också slitsamt. Julen är lång i år men ändå alltför kort eftersom vi i min bransch liksom inte får julledigt... hoppas vi säljer desto mer istället eftersom det är en HEL vecka innan julafton - good for buisness indeed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar