fredag 16 december 2011

MUSIKHJÄLPEN 2011

Jag hoppas ni precis som jag har en decembertradition i att följa musikhjälpen på p3 och i svt2. om ni har missat - GÅ IN OCH STÖD DEM !!!!! följ gärna länken HÄR: http://www.musikhjalpen.se/
jag har önskat en låt för en 200hundring och tyckte jag borde kunna göra mer... SÅ, den enorma hööööögen av tomburkar o flaskor som sakta växt på kontoret på jobbet skulle bort och varför inte skänka pengarna. Det landade på 125 kr och det verkar ju inte alltför svårt att möta det - så jag la till 125kr. Sen pratade jag med eldsjälen Maria på jobbet och hon hade lagt 125kr innan jag ens prata klart! Sen fortsatte vi med Lowa, Märta och Stina så vi landade på 750 kr för vår önskelåt.

Så igårkväll önskade jag en underbar klassiker i sammanhållningens tema - ALL FOR LOVE från De Tre Musketörerna, den sjungs av bla Sting & Bryan Adams. en underbar powerballad :D



den här bilden är ganska tidig på veckan... de har idag fredag eftermiddag redan passerat sex miljoner!!


Så, GÅ IN OCH ÖNSKA EN LÅT NU, eller bara skänk pengar! Pengarna går till arbetet med alla flickors rätt att gå i skolan. Ditt bidrag gör skillnad!! http://www.musikhjalpen.se/ helt enkelt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar