onsdag 25 april 2012

lite inspiration och en hel del VILL HA!!

IKEA, ikea, ikea - förstår ni vad ni gör?? eller ja det är helt klart ni gör det - ni vill ju sälja !!
Men ni gör det med stil, er blogg är ju svår att motstå... en dag som denna då när jag ligger inspärrad på kontoret är det svårt att låta bli datorn. Men här framför växlar känslorna mellan eufori över allt fint jag ska köpa och djupaste depp när jag inser att jag önskar vi skulle flytta IMORGON så man fick plats med allt man har och allt det där man VILL HA !
Tack IKEA för den.


se bara på denna undebara byrå, om jag har förstått detta rätt så är detta två delar... sen skulle jag kanske vilja ha den i ett annat träslag - man HA den det ska jag! IKEA ps kommer vår/sommar 2012

utrymmet... en vacker dag! det absolut bästa på denna bild är dock bilden på väggen :)

gillar temat!

jamen, inte tackar jag nej till ett grovkök med detta i ...

det är vore också trivsamt ...

ÄLSKAR idén med fågelholkarna!! en vacker dag ... :)

här skulle jag gärna äta

återigen det där med utrymme...
den dagen jag har en vägg som jag kan som minnesvägg :)
den dagen är min lycka gjord! - eller??

allt detta fina kommer förståss från ikeas blogg, den hittar du på http://www.ikea.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar