söndag 13 maj 2012

livet i svartvitt - mamma

liten påpälsad mammAnn

jag ser mig själv till vänster, den där lilla blonda donnan, men det är ju mamma min! :)

solklart var mitt självfall kommer från...


underbar bild från Östernäs, gillar flytbältet. var detta bekvämt? flöt man?

stilig min mor, iförd päls i London - stil är bara förnamnet!


osäker på när detta var, men vann gjorde hon förståss.

SNYGG !!

den här passar faktiskt i vilken reklamannons som helst, grym bild!

vem denna hemliga man är vet man inte, men snygg tjej i snygg bikini - vill ha!
För att citera Mattias gamla spontankommentar: "vilken puma!!"

Jag har gått igenom 10 album ikväll på jakt efter några speciella bilder på min mormor och då är det ju oundvikligt att hitta bilder på min älskade mamma! jag blir otroligt nyfiken att få höra historierna bakom dessa bilder... akta dig mamma, snart kommer jag med alla tio album och vill ha genomgång! :D

PÖSS på dig!

1 kommentar:

  1. andra bilden: killen i randigt till
    höger är kusin Christer,
    sista bilden:den bikinin har jag alltid älskat/saknat...
    Klart att dina morföräldrar är stiliga, du har ju nåt att brås på .. puss ma

    SvaraRadera