söndag 13 maj 2012

livet i svartvitt - mormor

min snygga mormor står längst till vänster, den äldre damen i mitten är min mormors mormor Elin och till höger har vi min mammas mormor Siri
(tack mamma för snabb info! :) )

såhär har jag aldrig sett min mormor, men det är något snyggt film-star-aktigt över denna bild. Hon ser så jäkla tuff ut!

en av få färgbilder från en av alla resor

sommarsnygg på landet.

Min mormor Ingrid, kallad Nonna av mig och min bror, var en väldigt vacker kvinna. Har letat efter speciella bilder på henne i hennes egna fotoalbum som jag hämtade hos morbror Peter idag.
Jag hittade det jag sökte, men det återkommer vi till senare i år ...

1 kommentar:

  1. Den äldre damen i mitten är din mormors mormor Elin.Henne minns jag med glädje !
    Längst till höger är det nog din mormorsmor Siri,
    henne minns jag också som vissa andra i släkten ...jaja...P+K ma

    SvaraRadera