söndag 17 januari 2010

Befores, afters & sick god pizza !

Underligt nog vaknade jag bakis idag ... Skyller helhjärtat på Fedrik o Marie för det ;-)
Rusade iväg tillsammans med Marie och måste ha haft fullkomlig härdsmälta då jag glömde båda byxor, mössa och vantar... DET ÄR KALLT UTE!!
Efter lite vimsande i Solna Centrum hittade vi fram till värmen & Jenny, vår älskade frisör som var på besök i storstan (hon har ju haft den dåliga smaken att gifta sig och flyttat till Väderstad...!) å så var vi igång :-D

Me myself and I -before ...



in between ...

and after ...




fina Jenny!

Söta Maar hade också lagt krut på modet och klippte av en hel del, nästan 15cm försvann. Vi hann ju med lite fika, massa skitsnack och en hel del fotografernade då inte bara jag tog bilder före, efter och under tiden... lockade såklart till en hel del skratt eftersom två bakisbrudar och en frisör med kamera bara kan bli galet!




fin!

Marie before ...



långt!!

and after ...



Efter klippandet var det panikläge i min mage och vi orkade inte längre än till grannen, med världens godaste pizzor på menyn! Jag kände mig som glufs-glufs eftersom jag snabbt fick i mig min vanliga pizza medan Marie orkade en tredjedel av sin barnpizza ... men vem kan motstå salami, mozzarella, färska tomater och ruccola ?? Fredrik kan du?! ;-)



Hann shoppa lite också, schampo bland annat Och Marie slog sig lös inne på Clinique och bjöds således på ett nytt läppstift som testades i tunnelbanan.


Nu ska vi strax åka iväg för att fira lilla bror som fyller 33 idag! GRATTIS KÄRA FINA BROR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar