onsdag 13 januari 2010

brännsår & vinterfint

Söndag och lite dagen efter bjöd på pannkakor :-D tack älskling.



Sen drog arbetsveckan igång igen den har varit... tung. Krönte min tisdagskväll med att bränna mig rejält på höger pekfinger... det värsta av dem alla! Kan ni tänka hur mycket man faktiskt använder just höger pekfinger till !?

Middagen blev svåräten då höger hand mest vilade i kallt vatten :-S


Jag önskar jag hade en kamera som verkligen kunde fånga hur fantastiskt vackert det är ute!! Träden är underbara med sina kolsvarta stammar och varenda liten gren är vit av snö, helt underbart! Mariatorget idag och jag var tvungen att stanna och titta, tog en bild också som inte helt fångar det fina.... men men


Påväg till jobbet idag blev jag så glad över folks piffande och små söta pynt!
Började med ett nytt litet hus utanför vårt...




Å så hade Willy Brandt fått halsduk och blomster där han står i sin egen lilla park.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar