söndag 23 januari 2011

"Ja det är klar jag vill ditt pucko!!"

Min älskade underbara pojkvän överraskade mig BIG TIME på nyårsafton!!


jag svarade förståss JA (eller ordagrant " JA, det är klart jag vill ditt pucko!"
fick bubbel av Anders, Pernilla & Hedda.
På trettonhelgen åkte vi som bekant ut till Väddö först & sen Östernäs. På Väddö hann vi få några dagar ensamma med bastubad och bubbeldrickande för att fira! Väl hemma igen fick vi våra ringar.

ringarna fick vi måndagen efter trettonhelgen.
Känns underligt, underbart och spännande. gifta sig alltså!!! :-D
over and out // Future Fru Gustafsson !

3 kommentarer:

  1. ååh va fint. Jag börjar nästan gråta.... :) Grattis till er igen å igen! Stor Kram fr familjen Ljones/Tischner

    SvaraRadera
  2. GRATTIS! Vad roligt! Planerat något runt datum ännu? Stor Grattiskram till er båda!

    SvaraRadera
  3. Hej danskjäveln & TACK!

    ja det är underligt underbart! inga planer gjorda ännu, det kom som en överraskning för mig så vi har mycket att tänka igenom. Uppdateringar kommer :)

    stora kramar på er

    SvaraRadera