lördag 22 januari 2011

Paris - Maison & Objet

Fredagen bjöd på mässa -Maison & Objet på Paris Nord Villepinte. Efter en natt som enbart gav mig tre timmars sömn pga hjärtklappning (trol. till följd av aaaaaaningen för mycket ostron, mussslor och diverse skaldjur) var det en ganska tung dag, men ändå en bra dag. Fruktansvärt stort, en hall var väl som alla älvsjömässans hallar & då finsn det då 8 stycken såna stora i Paris!

Vi hade lite olika uppgifter från Inköpsavdelningen som min grupp klarade med bravur - ska bli spännande o se vad inköp säger!!




lunchpaus


hittade en helt underbar kitsch-fest julmonter. hade jag kunnat fota allt hade jag gjort det... men det var inte riktigt detta vi skule lägga tid på, så det blev två bilder - som inspiration för kommande jul!


VILL HA !!!


underbara vintagemöbler i miniformat - vill ha dem alla!


kub-hyllsystem syntes överallt på mässan, detta var en av mina favoriter med sina ljuslila/blå insidor. de här kuberna fanns i 10 olika storlekar.


inne i möbelhallen fanns det gott om tapeter och denna monter var het klart underligast. två kroppsmålade tjejer i string som dansade - oftast tryckta mot väggen...

min grupp för dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar