söndag 21 februari 2010

söndagsbrunch ?!

Vi kom igång underligt tidigt idag och slapp tunnelbanans kaos då Helenah & Anders tog bilen till stan - det var läge för brunch på stan! På kulturhuset mötte vi upp Tina, Cissi & Sara för lite mat, mys o allmänt häng. Dessvärre var det ingen brunch & den mat som serverades var dyr och smaklös - men fyllde sitt syfte: MÄTTNAD. Väldigt mysigt träffa er fina.
Fortsatte sen till H&M och Stadium där det shoppades lite nytt till Lova & sen kördes det hemåt.


vackert & underbart med lite sol i den här jävla kylan


min älskling


tre fina flickor






Anders & Tina leker - eller kanske mer Anders leker med Tinas huvud...


så söta!


bara Lova kan somna på bordet med denna kroppsböj o komma undan med det!


Nu vid tre var tanken jag skulle vara på brunch hos Veronica i Aspudden men jag kommer ingen vart med tunnelbana & det här med ersättningsbussar - jag tror det är ett skämt faktiskt! Ett dåligt skämt från SLs sida. Så jag får ta igen det på onsdag då vi ses för lite skvaller, dryck & Temper Trap på Debaser. Nu ska jag krypa ihop bredvid min älskling i soffan och kolla nåt trevligt på TV. Sen blir det matlagning och mys hela kvällen lång.


over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar