torsdag 25 februari 2010

vinterns olikheter

även tisdagen bjöd på härdsmälta hos SL & jag fick gå till jobbet, via ett huvudkontor där papper skrevs på... :-) Vädret bjöd på allt annat än sol och trivsel - dock hade gradantalet blivit behagligare och himlen bjöd på perfekta små underbart fina flingor. bilden blev lite suddig, men visst är den fin snöflingan???




kö på vägen och människor i grupp... inte varje morgon inte!

vackert i slussen, som mosaik

Igår onsdag tog jag en liten promenad upp bakom jobbet för att samla kraft & energi inför samtalet till chefen (ja jag har sagt upp mig!) det var otroligt vackert! Onsdagen bjöd på underbart vinterväder!






Efter jobbet slöt jag upp med en trött Veronica för lite sushi och en hel del prat :-D vi drog oss via en varm choklad med kaka på MUGGEN ner till Södermalmstorg där kära bror väntade och sen vidare till Debaser Slussen för konserten. Temper Trap stod på menyn.




han har en HELT fantastisk röst!!
hör själva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar