tisdag 25 maj 2010

imorgon: möte

Sitter vid köksbordet och försöker samla huvudet. Det har gått i 230 sen 22 mars, full fart och väldigt väldigt många bollar i luften både på jobbet & hemma och energin flödar.
Klart jag blivit trött på kvällarna ibland och helgerna har ibland enbart bestått av sömn, gäspningar och stumma ben... men på jobbet har jag uträttat saker.

Denna veckan har jag dock landat lite, kännt att vissa måsten får vänta till nästa vecka, inget stort eller löpande viktigt har fått vika på foten, men vissa frågor får helt enkelt vänta.
Imorgon har vi BCmöte, vi ska ses på jättefina Van Der Nootska Palatset & det var där allting började i september 2008. Mitt första möte med DesignTorgets alla BC, jag hade tagit ledigt på förmiddagen från Glitter för att vara med på nya jobbet. Fy fan så nervös jag var, men peppad!
Då var det Nybrogatan och jag hade inte koll på någonting. Nu är det Götgatan & Ringen och jag har koll!! Förutom att det ska bli superskoj att träffa alla goa människorna så ska det bli kul att se hur söder ligger till för årets butik... nog FAN ska vi vinna :-)

jag har dessutom en presentation att få ihop, det handlar om fyrarummaren och rutan med överskriften INSPIRATION. Känns kul att jag fått den delen eftersom jag legat där och skvalpat sen starten i mars. Hoppas bara det dröjer innan jag dröser ner i Nöjd-facket!!
Ledorden för INSPIRATION som jag har att förmedla är: lycka, motivation, energi, nyfikenhet, kreativitet, förändring, öppen, frisk, självförtroende, kraften kommer åter, PEPP !!

vi får se om jag får medhåll...

strax dax för te och nermontering av hyllorna till Roger så vi blir av med dem.
over and out

2 kommentarer:

  1. Självklart att du tar årets butik!! Sen när vi får en ledig BC-tjänst så vet du att jag kommer att tjata dig över till oss :) Du är precis en sådan vi behöver! Stor kram och lycka till!

    SvaraRadera
  2. :-D det där värmde!! tack fina.

    SvaraRadera