torsdag 6 maj 2010

promenad med farsan Baloo & jordgubbar!

slutade redan fyra idag och tog en stilla promenad vid Beyond Retros klänningavdelning mot Skanstull. Planen var där och då att åka hem men ett sms från kära bror (aka farsan Baloo) fick mig att slänga mig ombord på Vällingby-tåget istället och raka vägen tillbaka till Medis.

I solen bland poliser och skateboardåkare hittade jag min fina bror och min fina brorsdotter!
Vi tog en promenad i schizzo-väder-Stockholm, underbart vi solen, svinkallt i skuggen. Vi gick längs Östgötagatan hela vägen ner till Thaibåten och sen upp till Eriksdalsbadet där Pernilla fanns. Sessan/Hemlis ville verkligen inte sova så jag fick träna på vagnkörning i stan medan Anders bar underverket en stund. :-) Dessvärre hann jag aldrig träffa Pernilla då hon var upptagen inne i Eriksdalsbadet.

Underligt är det allt att så små söta varelser kan låta SÅ mycket och SÅ länge, var kommer all denna kraft ifrån??! Vid badet skildes vi och jag var plötsligt påväg hem gåendes... inte alls min plan för dagen, men vad gör man inte.

På Konsum var jag fortfarande så upprymd över att ha träffat bror & bebis så det blev
jordgubbar till kvällen!
inte svenska som ni förstår men helt OK ändå, en försmak av sommaren!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar