söndag 13 juni 2010

en helt vanlig lördag

Å så var det lördag!

Efter en snabbvisit på jobbet en timme för att täcka upp personalstyrkan så drog jag Fredrik in till stan för det som blev istället för picknicken i Vitabergsparken. Vi samlades på Café Klaver istället. Efter en riktigt god jordgubbspaj och massa mys skulle jag, Fred gå hem i sällskap av Helenah & Lova, men skyfall satte stopp för det och det blev tunnelbana hem i allafall.


nyklippt Sara lät Harry kolla kameran


Helenah har koll på kameran precis som Harry, medan Lova har siktet inställt på Harry


gott med räv!




det ska börjas i tid ...

På kvällen tog vi en rask promenad över till Anders, Helenah & Lova för middag. Bjöds på smarrig somrig drink innan maten.



lilla familjen


fina!


fredrik fick läsa bok


& studera tår


jag fick också lite Lovamys innan det var sovdags för den lilla damen.
Det blev en suverän (nästan)ledig dag med en väldigt bra avslutning, tack för middagen! Det gör vi om snart hoppas jag.

Söndagen har idag bjudit på en tripp till Sickla för att fylla på Fredriks klädförråd - jag är mäkta stolt över mig själv, enbart tre linnen fick jag med mig. ... och en lamineringsmaskin! min nya leksak!! nu ska här bli ordning i receptpärmen :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar