fredag 18 juni 2010

fredagsmys i regnet

Efter ett besök hys ny frisör där jag faktiskt både färgtat o klippt (vilket knappt syns på bilderna....) blev det lite häng med Maria & Pernilla o deras sötnosar Harry resp Hedda.
Vi fikade o pratade bort några timmar innan Harry skulle sövas med promenad och jag, Pernilla o Hedda gjorde Globen Centrum osäkert en stund...

trots att det knappt syns så har jag som sagt varit hos frisören idag, klippt lite och fixat utväxten och fått lite ljusare slingor som med solens hjälp kommer ge mig en solblekt fin touch på håret lagom till semesterns slut :-P

Hedda är med o har koll på fotografen medan jag ser något helt annat...


o tvärtom :-D (behöver jag säga att jag är SJUKT stolt faster!!?)

fina fina flickor o pojke
strax dax för salvia & rosmarinkryddad, baconinlindad fläskfilé med rödlinssallad & så lite rödvin på det. avslutas med Gino med lite Moscatel de Setúbal !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar