torsdag 11 mars 2010

en glad dag

SÅ var den här, den sista dagen. Underligt måste jag erkänna, dels för att ett halvår går så hiskeligt fort men också för att jag faktiskt kommer sakna en del människor! Vissa har jag just börjat få grepp om, börjat förstå och kanske har den avslappnade känslan senaste veckorna (eftersom jag vet det är på väg till ett slut) gjort att jag sett nya sidor hos folk... men men - ce la vie!


fint fax från gänget i Sundsvall, gladare arbtesgäng får man fan leta efter!


Fin blomma från ateljen & Leyla, vi hade också fika och mys under dagen :-)

mera fina blomster med rejäl vårkänsla!


med tillhörande kort. Hann dessutom klämma in en lunch med hon som skrev kortet & hennes fru, ruskigt trevligt faktiskt!
Efter jobbet som var HYSTERISKT STRESSIGT sista timmarna för att hinna avsluta & radera mig så var det dags för lite Maar-mys.

VI drack lite vin, snackade lite konserter/musik/sommar & jobb och åt middag. Tack sötnos för myset. Även Fredrik kom hem och gaggade en stund efter ha varit och hälsat på i Uppsala.
Båda mammAnn & Brita får massa kramar & energi och krya på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar