fredag 12 mars 2010

we're off & BILDER från dagen :-)

jahaja, då var det färdigpackat!
jag har säkerligen alldeles för mycket med mig, ska bli intressant att se hur mycket den väger, ska testa strax. VI har ätit sushi och har cheescake kvar på menyn, min kära Fredrik kom hem med en fantastiskt fin cheesecake från Gunnarsson - han vet vad jag vill ha! Den är så fantastiskt god.

Nu hoppas vi att vädret blir fint och att allt går som smort. Vi ska jobba riktigt hårt på att göra ingenting och njuta för fullt. Tack alla för uppvaktningar idag :-D & special thanx to Helenah, Lova, Maria, Harry, Sanna & Tina för en superb champagnelunch - mer sånt!!

Å så tack kära bror för att vi får låna kameran & Pernilla: håll nu hemlis inne medan vi är borta!
kram & puss


började med lite fotlek med Harry sötnos


den fantastiska maten- Maria jag väntar på mailet med såsreceptet... :-D


Lova myser med Sanna & Tina




hur fin är inte de här två då??


skål!


Harry & Sanna


apa?


APA!!!


Lova vinkade hejdå


två flådda björnar i hallen ?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar