lördag 27 mars 2010

fikapaus med besök

Äntligen lördag! så vi tog en liten städrunda i lägenheten efter Fredrik bjudit på gröt :-)
kanske är det vårsolens försiktiga strålar som gör att vi båda känner städlusten komma krypande, min plan för morgondagen är att tömma "kontoret" på all skit - soptippen here we come. Idag hann vi inte alltför långt innan det blev fikapaus med Maria, Eric & Harry.
det är så mäktigt att se förändringarna i lilla Harry... för varje gång sprattlar han lite mer, pratar lite mer (dvs, ljud inga ord) och blir mer och mer en liten person - kommer bli spännande att se den här lilla parveln kunna krypa, gå, prata etc. Efter honom sen kommer ju Lova med sina framsteg och sen min alldeles egen lilla familjemedlem Hemlis som jag faktiskt längtar extremt mycket efter nu!
Nu ska vi iväg till Uppsala o shoppa lite, kanske kan jag lösa in min födelsedagspresent... och sen blir det eftermiddag och middag hos fam Detterberg! Ska bli riktigt trevligt att träffa dem igen och se hur stora lilla charmtrollet har blivit, hon fyllde ju 1 år när vi var på Gran Canaria. Jag kommer trol. återkomma med bilder :-)
over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar