onsdag 24 mars 2010

kommit hem

det är en underbar känsla!

i måndags hade jag min första förvirrade dag på jobbet (nygamla jobbet!) det var en splittrad underlig känsla... jag sjöng hela morgonen ifärd med att ta mig till jobbet, vilket är ett ganska trivsamt tecken :-D

under dagen gick jag igenom alla möjliga känslor, trivsel, glädje, nervositet, irritation, frustration, lättnad, lycka, skräck ... och för att avsluta det hela blev jag oerhört trött. Tisdagen var sig ganska lik bortsett från att jag fick bekräftat att jag får även Ringen-butiken under mitt ansvar :-D så hela eftermiddagen satt jag med schemat för den ännu ej öppnade butiken. Idag onsdag har vi haft utbildning/workshop med hela HK & alla BC. Bättre energi än att träffa alla igen får man leta efter... alla verkar genuint glada över att jag är tillbaka! det är en enorm skillnad mot senaste arbetslivserfarenhet... här har jag mötts o nötts av idel kramar o leenden och avslutningen med middag på Matkultur var ju sannerligen kronan på verket - tusen tusen tack för idag och ikväll! (ja utbildningen har gett nya tankar, ny energi, nya verktyg och nya visoner om framtiden, samtiden och det jag har att arbeta med kommande året. jag ska fanimej göra mig oumbärlig för DT så de inte släpper iväg mig igen ... )

Imorgon väntar ännu en dag i trivsamt sällskap då vi har butikchefsmöte :-)
på fredag sen väntar sista dagen med Sarah (innan hon rymmer till Fagersta o avel...) och på kvällen har vi inga mindre än Marie & Jenny på middag! Trivsamt så det förslår.

tack & godantt
over and out

2 kommentarer:

  1. Åh! Let me know när du är i Ringen. Jag är (om jag är på kontoret) tvärs över gatan! =D

    SvaraRadera
  2. butiken öppnar 28 april... så efter det kommer jag trol. vara där en del, annars finns jag ju på Götgatan inte helt långt bort varje dag... lunchdate snart! stora kramar

    SvaraRadera