söndag 2 augusti 2009

det är nu det gäller

imorgon är semestern slut, nästan.
imorgon jobbar jag i nygammal roll i min fd butik, säljare blir jag sporadiskt under augusti. känns underligt, ovant och inte speciellt lockade just nu - men några pengar måste ju rulla in...

började läsa en bok idag, så otroligt passande i min nya underliga position... jag har nu tid, tid att göra det jag vill, komma på vart jag vill och vad jag faktiskt vill göra. vad vill jag göra i livet ? vem vill jag vara ? några små drömmar har tagit form, saker som är enkla att göra, saker som jag ska göra. det är bara början och jag hoppas jag har modet att fortsätta.

jag har en tom höst framför mig, en höst som är fullkomligt öppen för vad som kan tänkas hända. skrämmande tom, lockande tom, och kanske självförverkligande tom...
så let it come!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar