fredag 28 augusti 2009

feber & skit

å detta är skit. hemma, ensam tråkigt med feber, hosta och tilltagande snor... har blivit av med mitt arbetspass imorgon vilket kommer märkas i min redan tunna plånbok & jag har lyckats avboka intervjun idag vilket känns så förbannat trist. men inte kan väl avbokning pga sjukdom sumpa alla chanser... ?! gör det det så har de mer panik än vilja att hitta rätt person!

nu ska jag fortsätta dricka vatten. det är typ det roligaste jag har för mig idag. kan nån slå det?? md jämna mellanrum har jag dock gått ut och pratat med Helenah & Anders bebis som sitter på vår kyl här... så fin!

idag fyller dessutom Helenah år men hon vill under inga som helst omständigheter träffa mig... känns bra! ;-) StORT GRATTIS älskade vännen. nu måst ejag sova

1 kommentar:

  1. HAHAHA du är så fin min vän!
    Tack o tack.
    Tur bebis kan roa dig när du ligger hemma. Du ska vara hemma, man hör ju inte vem du är när du ringer ;)
    Jag vill visst träffa dig... men när du är FriskARE. Puss söta & massa krya på dig

    SvaraRadera