lördag 15 augusti 2009

SKÄRMFLYG !!

Idag var de äntligen dags. Och nu är det äntligen över :-S


Stina. nervös på insidan, tuff på utsidan!


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


Jag fick dagens bästa och längsta flygning. var uppe på 800m (max är 600m, högre och man ska kontakta flyget! det gjorde vi inte) han förklarade vinden vi "Låg i" som en Simpsons-munk... och vi höll oss i mitten och steg med ungefär 250m/minut. vi hade en markhastighet på 12km/h och när vi latjade lite (hjälp min mage) över skogen fick jag virveldyka(mitt eget ord) Och g-kraften var nästan uppe i 2 (stridpiloter o dyl. måste genomleva typ 6G så jag kan med säkerhet säga att jag INTE ska bli stridspilot!)


Fredrik på väg ner


Världen är så liten så liten, vem står på marken om inte Cissi!! Sick liten värld. Hunden heter dessutom Sir Elton John, det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar