tisdag 25 augusti 2009

oordning

det känns som om allt stökat ihop. som om världen plötsligt blev alldeles för liten och kompakt... känner mig stressad och ur form... är det att sommaren är slut? är det för att verkligheten plötsligt blev så himla verklig ... underlig.

en massa lösa trådar som jag inte har tid (underligt nog, arbetslös och allt) att samla ihop, klippa av eller ens reda ut... de blir bara fler och fler och tyngre och tyngre. Struktur och prioritering, är det mina nya ledord!? känns mest som om ordet KAOS beskriver mitt liv allra bäst - och min hjärna inte minst, där är fullkomligt mayhem!

vad göra och när?! hur? var? När? VAD? suck!
det tär på krafterna att grubbla, det tär att inte grubbla... känns som om jag står still då.
still vill jag inte vara, något måste ju hända. trött på att vara fast, less på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar