torsdag 27 augusti 2009

internet tillbaka!

internet har legat nere i ett helt dygn och det är frustrerande.
Men istället för att sitta hemma och häcka trotsade jag hällregnet och mötte upp Marie & hennes Schweiziska vän Mike på Beyond Retro. det blev en heldag på stan som avslutades med sushi och öl i Skinnarviksparken vid Zinken där Marie bodde (hon flyttar idag!)
Kvällen var dock inte slut för det! Uppe på Ljunggrens tak satt Sanna och firade sin födelsedag, så vi åkte dit. När uteserveringen stängde drog jag, marie & Mike vidare till Debaser Slussen & det var galet. Galet roligt. Jag var badbollskungen av dansgolvet!! jag tror tyvärr att Marie kan ha lite bilder från just det där...


Lunch på bion i hörnan Åsögatan/Götgatan. smakens

köpte sushi hos (på allvar) världens absolut sötaste japan. kan man adoptera en vuxen man??

å så åt vi sushin i parken

På väg mot Ljunggrens. sjukt snygga Marie & Mike i dagsnya kläder.

jag, Sanna & Jonas myste.


lite dans.


I förrgår (i tisdags alltså) träffades Marie och jag och skrev kontrakt på lgh. så nu är det klart. vi satt i gamla stan och njöt i solen och studerade alla turister.



over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar