söndag 11 oktober 2009

feberkväll

usch, jag gillar inte feber. jag gillar heller inte regn. ikväll har jag både och. lyckligtvis håller sig regnet utomhus... men ändå!
Vi skulle ju göra så mycket bra idag, åka till IKEA, köpa elgrejor och fixa takkronan och nya golvlampan vi köpte på loppisen i Bergshamra förra veckan. Vi skulle gå långa promenader med Tova och njuta av vår lediga dag tillsammans...

vi var vid IKEA och vände, jag tror aldrig jag har sett så mycket folk där... det var kö för att komma in!! dessutom hade de stängt av den största parkeringen så det var KAOS. så den energi jag hade lagrat för att orka gå in och hämta de två saler vi nehövde (byrå & skoskåp) dog snabbt så vi åkte raka vägen hem och la energin på en liten runda med Tova istället. Sen gick vi hem och la mig i soffan, där har jag legat sen dess :-(

det enda roliga har varit att se klart andra säsongen av How I met your mother och se Tova drömma!
Nu ska jag ev se Evan den allsmäktige - finns en risk att jag somnar.
Jag borde gå ut med Tova innan jag somnar... eller så går jag och möter Fredrik när han kommer hem från Green Day i Globen.

over and out for now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar