måndag 12 oktober 2009

stickningen

var är min stickning...

är hemma sjuk idag, fjärde dan i rad men första riktigt deckade. var uppe vid halv nio och lämnade tillbaka Tova till husse som kom förbi, men sen somnade jag i soffan och vaknade klockan ett... börjar bli rastlös nu. Fick nya numret av Sköna Hem i brevlådan nyss vilket var en trevlig avvikelse från det fantastiskt dåliga TV-utbudet. Kan någon förklara för mig varför Tyra Banks gör precis samma skitprogram som Ricki Lake -det var inte bra då och det är INTE bra nu.

Gällande Sköna hem då.... det är ju inte en tidning för min plånbok men kul att titta, hur många Svensson i Sverige har råd att köpa denna typ av inredning?! jaja, jag veeet -tanken är att man ska få inspiration! jag får mer ångest än inspiration, för även om du väljer budget så är det stora pengar som mals ner i en inredning. Jag är glad om jag och Fredrik någonsin blir klara...

men nu var den stora frågan var fasen jag har lagt min stickning... det kan ju vara som så att den ligger i någon av de fem kartonger som står på hög bakom mig!? ett projekt alltför ansträngande idag. Jag ska smälla i mig den sista glassen nu sen får vi se!


skivorna börjar ta plats. dock har inget hänt idag... orkar inte :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar